Завдання учням 8 класу з хімії на тиждень з 30.03.20 по 03.04.20

Прошу переглянути відео "Досліджуємо вдома. Класи неорганічних сполук" https://www.youtube.com/watch?v=11PBpeKEgj8&feature=youtu.be
та скласти до нього "відкриті" та "закриті запитання".


"Найпростішим і водночас найзагальнішим підходом до дидактичної класифікації запитань є поділ їх на закриті і відкриті. У прикладі з двох запитань: 1) Сьогодні гарна погода? 2) Що ви можете сказати про сьогоднішню погоду? – перше буде закритим, а  друге – відкритим. Використання обох типів запитань є важливим у навчанні.

До закритих належать запитання, що мають такі характеристики:
- відповідь на них коротка – «так» або «ні», або складається з одного речення, кількох слів; # вони мають однозначну або одну правильну відповідь.
- тут правильна відповідь єдина, вона є беззаперечною;
- відповідь на них повідомлено в попередньому тексті (іншому джерелі знань) – вона заздалегідь відома й цілком передбачувана.
Такі запитання зазвичай починаються із запитальних слів: Що? Де? Які факти перелічені? Хто? Що відбулось з героями? Що пише автор про…? Яким правилом маємо керуватися...? Яка є формула? Скільки буде...? та ін."
(http://www.criticalthinking.expert/book-criticalthinking/zapytannya-na-urotsi-navishho-do-kogo-yak-i-pro-shho.pdf)

Обговорення проведем згодом під час онлайн зустрічі, час та посилання надішлю в групу "8 клас дистанційне навчання". Прошу скачати Skype та зареєструватись у ньому.

*Інтегроване з англійською мовою  завдання для бажаючих мати 12 балів.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Дослідження зближують, створюють майданчик для розвитку

  #HealthySchools #ХеппіЧелендж #ментальнездоров_я #КРАСНОРІЧЕНСЬКИЙЛІЦЕЙ #Тиждень_4_Велика_родина. В КЗ "Красноріченський ліце...